Jadid Online
جدید آنلاین
درباره ما تماس با ما Contact us About us
فرخنده باد برهمگان مقدم بهار

آمدن بهار و دیدن سبزه ها و گل ها  ياد آور همه زیبایی هايی است كه ما در باره نوروز آموخته ایم.

خانم فاطمه حبيبى زاد، اولين زن نقال شاهنامه كه به نام گردآفريد شهرت پيدا كرده، در آستانه سال نو با خواندن اشعارى از شاهنامه نوروز را به  همه فارسى زبان ها در سراسر دنيا تبريك گفته است.

Flash برای نصب نرم افزار فلش اینجا را کلیک کنید


 به صفحه فیسبوک جدیدآنلاین بپیوندید

ارسال مطلب
- یک کاربر، 2011/05/12
سایت شما رو تحسین می کنم. ولی سیاست گذاریتون رو برای ارائه ویدئو نه. اگر هدف پخش و گسترش یک مطلب یا اثر هست، بهتره کاربر ایرانی رو که محدود به سرعت پایین اینترنته بیش از این آزار ندید و اجازه بدید فایلها دانلود بشه و بعد دیده بشه.
- صافی، 2008/04/06
با اهداى سلام وعرض ادب
مطالب سایت جالب است ، امیدوارم که امسال که سال فردوسی است بیشتر از این حماسه سرای جاوید ایران مطالب بنوسید
با تقدیم احترام
- بهناز، 2008/03/25
نوروزتان پیروز. داشتم نظرات مخاطبان را می خواندم که دیدم بیژن نوشته سال گذشته که" کاری از خانم گردآفرید را در سایت دیده بود....." من چگونه باید آن را ببینم؟ صفحه آرشیو در قسمت ایران فقط یک صفحه را باز می کند و به صفحات دیگر نمی رود.

جديدآنلاين:
١- لينک آن گزارش را در بخش مطالب مرتبط در ستون چپ همين صفحه مى بينيد.
٢- تمام گزارش هاى همه بخش هاى جديدآنلاين را مى توانيد با انتخاب شماره صفحات ديگر در پائين صفحه اصلى همان بخش يا در آرشيو کلى ما ببينيد.
- مرضیه از کاشمر، 2008/03/23
من ساکن کاشمر هستم و می خواستم بپرسم امکانش هست که صدا و عکس ها را به صورت جداگانه هم بشود دانلود کرد ؟ چون سرعت اینترنت اینجا به قدری پایین است که نگاه کردن یکی از کلیپ های شما بیشتر از ده دقیقه زمان می برد و تازه گاهی هم وسط دانلود می ایستد و دیگر با دعا و صلوات منتظر درست شدنش باید ماند
ممنونم

جديدآنلاين: متأسفانه در شكل فعلى امكان ضبط و نگهدارى جداگانه گزارش هاى مصور ما روى كامپيوتر كاربرها وجود ندارد. ما نسخه سرعت پائين گزارش ها را براى جبران همين مشكل در سايت مى گذاريم اما گاهى كندى سرعت اينترنت حتا در انتقال اين فايل هاى كوچك تر هم مشكل ايجاد مى كند. اميدواريم در آينده بتوانيم راه حل مناسبى براى اين گروه از كاربران پيدا كنيم.
- Elahe Saed، 2008/03/22
bebakhshid ke keyboard e man farsi nadare. mamanoon az karhaye noroozi e saite ke hal e adamo ja miare
- Elham، 2008/03/22
very nice project. so much personality
- مینا نوذری، 2008/03/21
نوروزتان پیروز. ای کاش از دوستان و همکاران جدیدآنلاین یک گزارش درست می کردید برای عید نوروز. خودشان را معرفی می کردند تا ما هم با چهره هایشان آشنا می شدیم.
- zahra، 2008/03/21
انتخاب هوشمندانه‌اي بود مصاحبه با گرد آفريد. من فقط از موسيقي اين كار خوشم نيومد. من رو ياد كارهاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي مي‌اندازه.
با تشكر از تلاشتون
- اشکان، 2008/03/20
بهاریه خوبی بود. اما می خواستم بگویم که من هم با بیژن موافقم که به سوالات مخاطبانتان بهتر است پاسخگو باشید. اگر خودتان نمی توانید لطفا به سازنده کار که قطعا به گردآفرید در رابطه است، پیام را برسانید.
- الهام مخترع، 2008/03/20
خیلی ممنون از اینکه صدای ماندگار ویگن را در آخر کار نوروزی استفاده کردید و یادی هم از او کردید.
ماندگار باشید
- بیژن، 2008/03/20
خسته نباشید. من سال گذشته زمانی که یک کار دیگر از خانم گردآفرید منتشر شده بود در قسمت تماس باما از جدید آنلاین خواسته بودم که آیا امکان اعلام برنامه های ایشان را دارند یا خیر اما جوابی نشنیدم. می شه خواهش کنم این بار جواب مرا بدهید؟
سال نو بر همه مبارک و ممنون که این همه توجه به هنرمندان نشان می دهید.

جديدآنلاين: متأسفانه در صفحات جديدآنلاين امكان انتشار برنامه هاى خانم گردآفريد وجود ندارد.
- ملیحه از تهران، 2008/03/20
ده دقیقه بعد از سال تحویل سایت شما را باز کردم و با خوشحالی تمام دیدم که صفحه نوروزی زیبایی دارید. درود بر خانم گردآفرید و سال نو بر همه شما مبارک باد
- محمدی، 2008/03/20
نوروز بر همه شما مبارک. سایت پر از موفقیت و کامیابی را برایتان آرزو می کنیم. از کارهای زیبایی که در این یک سال برای ما درست کردید سپاسگزاریم و ممنون.
خانواده محمدی که از مادربزرگ خانواده تا بچه 12 ساله مان همیشه شما را دنبال می کنیم
Home | About us | Contact us
Copyright © 2024 JadidOnline.com. All Rights Reserved.
نقل مطالب با ذكر منبع آزاد است. تمام حقوق سايت براى جديدآنلاين محفوظ است.